Központi telefonszámunk: +36 (1) 468-30-10

Kollégáink munkanapokon 10:00-16:00 óra között fogadják hívását.
Központi Bemutatóterem és Iroda: 1141. Budapest, Fogarasi út 130-132. TérképTérkép

Raktár, Áruátvétel: 1158. Budapest, Fázis u. 6. Thyssenkrupp Zrt. sorompós iparterületén.
Figyelem! Kérjük, hogy áruátvételi szándékát előre egyeztesse irodánkkal. Köszönjük.

Iroda és Központi Bemutatóterem nyitvatartása:
Hétfő - Péntek: 9:00-17:00
Szombat: Zárva
Vasárnap: Zárva

Raktár nyitvatartása:
Hétfő - Péntek: 9:00-17:00
Szombat: Zárva
Vasárnap: Zárva

Adószámunk: 10399734-2-42

Térkép

<<Online Időpontfoglaló indítása>>
Foglaljon időpontot Bemutatótermünkbe! Személyes konzultáció, árajánlat felvétel várakozás és sorbanállás nélkül.

Online Kalkuláció és Árajánlatkérés
Kattintson a választott termékek adatlapján a "Kalkulációba" gombra, majd küldje el kalkulációját nekünk árajánlatkérésre. Ajánlatkérése nem megrendelés, ezért ez még nem kötelezi Önt vásárlásra.

Kérdéseit, ajánlatkérését üzenetben is elküldheti nekünk.
Ajánlatkérésnél kérjük, pontosan írja le a termék jellemzõit.
Példa: 1510mm(széles) x 1612 mm(magas) kétszárnyú ablak, bal szárny Bukó/Nyíló, jobb szárny Nyíló
Figyelem! Felmérést, Beépítést vagy Szállítást tartalmazó árajánlatot csak a pontos cím ismeretében tudunk adni.

Kötelezően kitöltendő

Panaszkezelés:
Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat):
. Központi cím: 1141 Budapest, Fogarasi út 130-132.
. Telefonos Ügyfélszolgálat nyitva tartás: munkanapokon 10:00-16:00 óra között fogadják hívását
. Telefonszám: 06 1 468-30-10
. E-mail: Kapcsolat menü üzenet küldő űrlap kitöltésével

Egyéb panaszkezelési lehetőségek:
Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Az Ügyfél jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez.

Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Központi telefonszám: +36 1 488 2131
Fax: +36 1 488 2186

Az Ügyfél lakóhelye (tartózkodási helye) alapján az alábbi linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tárhelyszolgáltató:
Web: www.xhu.hu
Cégnév: Intec Online Kft.
E-mail: info@xhu.hu
Adószám: 23107816-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-162525



Termékeink - Nyílászárók
Gyorskeresés
Kapcsolat